Vybráno z vašich e-mailů
Štítky:
akcie | komodity | akcie komodity | zkušenosti | začátečníci | money | money management | management | diverzifikace | strategie | taktika | postup | psychologie
"...Kupa lidí má představu, že nákup akcií je prostě podívat se do novin na akutální kurz a kurz např. před měsícem a koupit. Toť vše. Neví nic o společnosti, ani co vyrábí či prodává, nic o plánech, prostě nic a kupují. Bohužel, pak výsledek nemusí být podle jejich očekávání. Navíc zde hraje velkou roli psychologický faktor. Málokdo je schopen nějakou dobu ustát i poměrně veliké ztráty. Samozřejmě, je to vždy otázka, do čeho se investovalo. Jaké riziko, jaká byla diverzifikace atd... Bohužel jsou lidé schopni si koupit např. 2 tituly za vše a ještě v jedné měně, jednom oboru a pak už to může dopadnout všelijak. Navíc kupa lidí začne ze dne na den... Já jsem se o akcie zajímal dlouho před tím a než jsme vstoupil na trh, chvilku to trvalo a na začátku jsem vstoupil s kapitálem malým, který jsem si mohl dovolit celý ztratit. Jenže někteří si myslí, že ze dne na den se stanou milionáři... Že to je perpetum mobile na peníze..."
Zdroj: AKCIE KOMODITY
Chcete se rychle orientovat ve finančních serverech? iAkcie jsou to co hledáte.